Najlepszy CRM dla — B2C

Ranking 2025

4.2 / 5
5/5
CRM przeznaczony do wspierania procesów sprzedaży
Aircall Logo
4.6 / 5
5/5
Własne firmowe call center i platforma CRM w jednym
Często wybierany:
Monday CRM
4.8 / 5
5/5
System sprzedaży i zarządzania projektami w jednym. Bezpłatny do 2 stanowisk i 1000 kontaktów!

Podsumowanie Rankingu 2025

4.4 / 5
4.4/5
4.3 / 5
4.3/5
4.2 / 5
4.2/5
4.7 / 5
4.7/5
4.7 / 5
4.7/5
4.5 / 5
4.5/5
4.8 / 5
4.8/5
4.8 / 5
4.8/5
4.9 / 5
4.9/5

Ranking 2025

4.2 / 5
5/5
CRM przeznaczony do wspierania procesów sprzedaży
Aircall Logo
4.6 / 5
5/5
Własne firmowe call center i platforma CRM w jednym
Często wybierany:
Monday CRM
4.8 / 5
5/5
System sprzedaży i zarządzania projektami w jednym. Bezpłatny do 2 stanowisk i 1000 kontaktów!

Spis treści

4.4 / 5
4.4/5
CRM do sprzedaży i zarządzania klientami idealny dla małej-średniej firmy
Zendesk CRM
Recenzja CRM
  • Bardzo kompleksowa obsługa klienta
  • Systemy do sprzedaży i supportu
🪙 Cennik: Zendesk dla sprzedaży i obsługi zaczyna się od 55$ za osobę
⭐ Nasza ocena: 4.4/5
🇵🇱 – Polska wersja językowa

Użytkowanie

4.8 / 5

Personalizacja

4.2 / 5

Cena do wartości

3.5 / 5

Możliwości

4.4 / 5

Zalety Zendesk
  • Kompleksowa funkcjonalność obsługi klienta: czat, ticketing, analityka
  • Zaawansowana automatyzacja i integracja
  • Lepsze zrozumienie potrzeb klientów dzięki rozbudowanej analityce
  • Szybkie wdrożenie i łatwa integracja
  • Łatwy w obsłudze, zarówno dla gen Z jak i boomersów

 

Wady Zendesk
  • Wyższa cena, szczególnie dla firm z wieloma licencjami
  • Mniejsza konfigurowalność niż inne systemy CRM

Przetestuj Zendesk samodzielnie przez 30 dni.

Załóż bezpłatne konto testowe.

Recenzja Zendesk
Zendesk to platforma do zarządzania relacjami z klientami (CRM), która pomaga firmom w efektywnej obsłudze klientów i poprawie doświadczeń klienta. Kluczowe informacje na temat systemu Zendesk Zendesk oferuje narzędzia do obsługi klienta, takie jak system biletów, czat na żywo, samodzielna obsługa klienta i analityka. Pozwala to zespołom obsługi klienta na skuteczniejsze zarządzanie interakcjami z klientami. Automatyzacja przepływów pracy, integrację z innymi systemami, raportowanie i analizę danych klientów. Umożliwia to firmom...

Przeczytaj pełną recenzję Zendesk

4.2 / 5
4.2/5
CRM przeznaczony do wspierania procesów sprzedaży
Recenzja CRM

➡️ Zaprojektowany, aby wspierać sprzedaż
➡️ Zaawansowana personalizacja (custom fields)
➡️ Szeroka integracja z innymi narzędziami

🪙 Cennik: od 25€ do 500€ za użytkownika /msc
⭐ Nasza ocena: 4.2/5

Użytkowanie

4 / 5

Personalizacja

4 / 5

Cena do wartości

3 / 5

Możliwości

5 / 5

Zalety Salesforce
  • Łatwe dostosowanie do konkretnych potrzeb biznesowych
  • Wiele integracji zwiększa możliwości narzędzia
  • Raportowanie w celu analizy danych
Wady Salesforce
  • Kompleksowość systemu może wymagać specjalistycznej wiedzy
  • Wysokie koszty wdrożenia i eksploatacji
  • Skomplikowany interfejs dla niektórych użytkowników
  • Brak natywnej polskiej wersji językowej

Przetestuj Salesforce samodzielnie przez 30 dni.

Recenzja Salesforce
Salesforce Sales Cloud to popularny system CRM przeznaczony do wspierania procesów sprzedaży, obsługi klienta i marketingu. Jest wysoce konfigurowalny i oferuje zaawansowane funkcje do zarządzania relacjami z klientami, automatyzacji sprzedaży i analiz. Platforma Salesforce umożliwia centralizację informacji o klientach, automatyzację wielu zadań oraz zapewnia wgląd w działania zespołów sprzedaży i marketingu w czasie rzeczywistym. Salesforce jest bardzo elastyczny i można go dostosowywać do indywidualnych potrzeb firmy. Oferuje wiele standardowych funkcji,...
4.6 / 5
4.6/5
Własne firmowe call center i platforma CRM w jednym
Recenzja CRM

⭐ Własne Call Center

⭐ Dzwonienie z poziomu aplikacji

⭐ Połączenia międzynarodowe

⭐ Funkcja poczty głosowej

⭐ Dostęp do historii połączeń

⭐ Nasza ocena: 4.6/5

Użytkowanie

4,5 / 5

Personalizacja

4,4 / 5

Cena do wartości

4,4 / 5

Możliwości

4,6 / 5

Zalety Aircall
  • Integracja z systemami CRM typu Salesforce
  • Łatwa integracja z CRM-ami, usprawniająca działania sprzedażowe i wsparcia
  • Elastyczność w zarządzaniu harmonogramami i godzinami pracy
  • Wysokiej jakości rozmowy telefoniczne
  • Przyjazna dla użytkownika aplikacja mobilna
Wady Aircall
  • Sporadyczne problemy z logowaniem
  • Prośby o opinię w aplikacji mogą być natrętne

Przetestuj Aircall samodzielnie przez 30 dni.

Recenzja Aircall
Aircall to chmurowy system telefoniczny (własny mini call center) zaprojektowany z myślą o zespołach sprzedaży i wsparcia klienta (customer success, support). ————– Aircall to kompleksowe narzędzie call center w chmurze, które pomaga firmom zarządzać komunikacją telefoniczną. Narzędzie wyróżnia się swoją prostotą i bogatymi funkcjami, które umożliwiają zespołom sprzedażowym i obsługi klienta prowadzenie profesjonalnej komunikacji głosowej bez potrzeby inwestowania w tradycyjną infrastrukturę telefoniczną. System pozwala na szybkie wdrożenie wirtualnego call center,...
4.6 / 5
4.6/5
CRM do sprzedaży i zarządzania klientami idealny dla małej-średniej firmy
Recenzja CRM

⭐ Śledzi użytkowników na stronie

⭐ Segmentuje klientów bazując na ich zachowaniu

⭐ Bogate scenariusze automatyzacji

⭐ Nasza ocena: 4.6/5
CRM najlepszy dla: B2B, B2C, Dział Marketingu

Użytkowanie

5 / 5

Personalizacja

4 / 5

Cena do wartości

5 / 5

Możliwości

4 / 5

Zalety User.com
  • upraszcza marketing, zwiększając produktywność marketerów
Wady User.com

Przetestuj User.com samodzielnie przez 30 dni.

CRM najlepszy dla: B2B, B2C, Dział Marketingu
Recenzja User.com
User.com to platforma automatyzacji marketingu, która zwiększa zaangażowanie i konwersje dzięki narzędziom śledzenia użytkowników i komunikacji.  Automatyzuje procesy sprzedaży i marketingu poprzez komunikację wyzwalaną zachowaniami użytkowników w różnych kanałach, takich jak e-mail, czat na żywo i powiadomienia push. Kluczowe funkcje obejmują zintegrowane czaty na żywo, scoring użytkowników i tworzenie dynamicznych treści. Wyróżnia się przystępnością cenową i bogatą funkcjonalnością w podstawowych planach, co czyni go odpowiednim wyborem dla firm poszukujących efektywnego...
4.8 / 5
4.8/5
System sprzedaży i zarządzania projektami w jednym. Bezpłatny do 2 stanowisk i 1000 kontaktów!
Recenzja CRM

⭐ Alternatywa dla ClickUp lub Notion

⭐ Sprzedaż i zarządzanie projektami w jednym

⭐ Dostosujesz do własnych procesów

🪙 Cennik: od 12€ za stanowisko
✅ Freemium – Bezpłatnie, do 2 stanowisk i 1000 kontaktów!
⭐ Nasza ocena: 4.8/5
🇵🇱 – CRM dostępny w języku polskim

Użytkowanie

5 / 5

Personalizacja

5 / 5

Cena do wartości

4.5 / 5

Możliwości

5 / 5

Zalety Monday CRM
  • Możliwość dostosowania workflow do indywidualnych potrzeb
  • Wygodny w zarządzaniu zadaniami i projektami
  • Gotowe szablony do zarządzania leadami, kontaktami i transakcjami
  • Pulpity analityczne (dashboardy)
  • Zaawansowane funkcje automatyzacji procesów sprzedażowych: przypisywanie zadań, powiadomienia email/SMS
  • Zarządzanie lejkiem sprzedaży
  • Monday cały czas się rozwija
Wady Monday CRM
  • Słaba obsługa w językach innych niż angielski
  • Moduł crm i zarządzania trzeba kupić oddzielnie
  • Brak powiadomień wizualnych na tablicach przy odpowiedziach klientów

Przetestuj Monday CRM samodzielnie przez 30 dni.

Recenzja Monday CRM
Monday sales CRM to jeden z 3 modułów systemu Monday.com. Umożliwia firmom sprawne zarządzanie każdym aspektem procesu sprzedaży. Automatyzuje, upraszcza i zapewnia lepszy wgląd w pełen zestaw działań: od zbierania i kwalifikowania leadów, przez personalizację i automatyzację procesów sprzedażowych, aż po zarządzanie kontaktami i kontami po sprzedaży. Wszystko w jednym miejscu.  Zobacz krótką recenzję w języku angielskim: Platforma wyróżnia się na tle innych oprogramowań CRM elastycznością i możliwością integracji z...