Najlepszy CRM dla — Dla Małej Firmy

Ranking 2025

Idealny dla Marketingu:
4.3 / 5
5/5
Popularny i w dużej mierze darmowy CRM, kompleksowy w sprzedaży i marketingu
Freshworks Sales CRM
4.7 / 5
5/5
Wszystko w jednym – sprzedaż, marketing, support, czat, email, call center
Łatwy w obsłudze:
Capsule CRM recenzja
4.5 / 5
5/5
Maksymalnie prosty CRM. Bezpłatny do 2 użytkowników i 250 kontaktów.
Często wybierany:
Monday CRM
4.8 / 5
5/5
System sprzedaży i zarządzania projektami w jednym. Bezpłatny do 2 stanowisk i 1000 kontaktów!

Podsumowanie Rankingu 2025

4.4 / 5
4.4/5
4.3 / 5
4.3/5
4.2 / 5
4.2/5
4.7 / 5
4.7/5
4.7 / 5
4.7/5
4.5 / 5
4.5/5
4.8 / 5
4.8/5
4.8 / 5
4.8/5
4.9 / 5
4.9/5

Ranking 2025

Idealny dla Marketingu:
4.3 / 5
5/5
Popularny i w dużej mierze darmowy CRM, kompleksowy w sprzedaży i marketingu
Freshworks Sales CRM
4.7 / 5
5/5
Wszystko w jednym – sprzedaż, marketing, support, czat, email, call center
Łatwy w obsłudze:
Capsule CRM recenzja
4.5 / 5
5/5
Maksymalnie prosty CRM. Bezpłatny do 2 użytkowników i 250 kontaktów.
Często wybierany:
Monday CRM
4.8 / 5
5/5
System sprzedaży i zarządzania projektami w jednym. Bezpłatny do 2 stanowisk i 1000 kontaktów!

Spis treści

4.3 / 5
4.3/5
Popularny i w dużej mierze darmowy CRM, kompleksowy w sprzedaży i marketingu
Recenzja CRM

? Częsty wybór #1 – najpopularniejszy CRM

? Bezpłatny pakiet z szerokim zestawem funkcji

? Mnogość integracji i automatyzacji

? Kompleksowy CRM sprzedaży, marketingu i obsługi

🪙 Cennik: od 9$ miesięcznie za użytkownika
✅ Freemium – darmowe konto bez limitu użytkowników
⭐ Nasza ocena: 4.3/5
🇵🇱 – program CRM w j. polskim, brak supportu

Użytkowanie

3 / 5

Personalizacja

4 / 5

Cena do wartości

5 / 5

Możliwości

5 / 5

Zalety HubSpot
  • Szybka i łatwa instalacja
  • Efektywne zarządzanie leadami
  • Szeroki zakres integracji
  • Darmowa wersja wystarcza na bardzo długo
Wady HubSpot
  • Przestarzały “dziadkowy” interfejs
  • Skomplikowany przez mnogość funkcji
  • Nie jest elastyczny
  • Wszelkie czynności wykonuje się powoli

Przetestuj HubSpot samodzielnie przez 30 dni.

Recenzja HubSpot
Użytkownicy doceniają przyjazny interfejs użytkownika, szerokie możliwości automatyzacji i integracji z innymi narzędziami oraz to, że HubSpot bardzo wiele możliwości udostępnia w bezpłatnym planie. Pozytywne opinie podkreślają jego skuteczność w zarządzaniu klientami, leadami i możliwościami automatyzacji marketingu. HubSpot sprawdzi się także w angażowaniu klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych i wysyłki mailowej. Dużym minusem, który od razu zauważysz jest długi czas nauki tego systemu… mnogość funkcji oraz przestarzały interfejs mogą być...
4.7 / 5
4.7/5
Wszystko w jednym – sprzedaż, marketing, support, czat, email, call center
Recenzja CRM

All-in-one narzędzie do sprzedaży, supportu, marketingu i czat

Zarządzanie leadami, wizualizacja lejka sprzedażowego

Śledzenie e-maili i gotowe szablony

Narzędzia do raportowania i prognozowania

Należy do ekosystemu Freshworks (Freshdesk, Freshchat, itp.)

✅ Freemium – Darmowy plan z nieograniczoną liczbą użytkowników i kontaktów
⭐ Nasza ocena: 4.7/5

Użytkowanie

5 / 5

Personalizacja

4.5 / 5

Cena do wartości

4.5 / 5

Możliwości

5 / 5

Zalety Freshworks
  • Przyjazny dla użytkownika interfejs i łatwa nawigacja
  • Wbudowana poczta e-mail, telefon, czat i telefonia
  • Onboarding dla nowych leadów
  • Wizualna ścieżka sprzedaży i zarządzanie ofertami
  • Przystępne cenowo plany dla małych i średnich firm
Wady Freshworks
  • Za każdy moduł trzeba płacić dodatkowo
  • Ograniczone opcje dostosowywania dla zaawansowanych użytkowników

    Może nie być odpowiednie dla firm o złożonych potrzebach integracji

Przetestuj Freshworks samodzielnie przez 30 dni.

Recenzja Freshworks
Freshworks — Opinie i Recenzja Freshworks to zintegrowany ekosystem narzędzi dla biznesu, który pomaga firmom optymalizować procesy obsługi klienta, sprzedaży i marketingu. W skład pakietu wchodzą: Freshdesk (obsługa klienta), Freshchat (komunikacja czat na stronie), Freshsales (zarządzanie sprzedażą, crm) oraz Freshmarketer (automatyzacja marketingu).  To idealne rozwiązanie dla małych i średnich firm, które poszukują elastycznego, przystępnego cenowo i łatwego w obsłudze oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami.  Biorąc pod uwagę stosunek funkcjonalności...
4.5 / 5
4.5/5
Maksymalnie prosty CRM. Bezpłatny do 2 użytkowników i 250 kontaktów.
CRM Layout
Recenzja CRM

⭐ Łatwa integracja z Gmail oraz Outlook

⭐ Darmowy plan starcza na długo

⭐ Idealny dla zaczynających przygodę z CRM

⭐ Proste zarządzanie danymi klientów

🪙 Cennik: €15 /msc za użytkownika
✅ Freemium – Tak, bezpłatny do 2 użytkowników i 250 kontaktów
⭐ Nasza ocena: 4.5/5

Użytkowanie

5 / 5

Personalizacja

4 / 5

Cena do wartości

5 / 5

Możliwości

4 / 5

Zalety Capsule CRM
  • Widoczny lejek sprzedaży
  • Przejrzysty interfejs dla użytkownika
  • CRM przyjazny dla budżetu
  • Łatwe zarządzanie leadami i kontaktami
  • Integracja z mailem (Gmail, Outlook)
Wady Capsule CRM
  • Mała liczba integracji marketingowych
  • Brakuje kilku funkcji w porównaniu z innymi systemami CRM

Przetestuj Capsule CRM samodzielnie przez 30 dni.

Recenzja Capsule CRM
Capsule to dobre rozwiązanie CRM dla firm zatrudniających do kilkuset pracowników. Z narzędzie korzysta ponad 10 tys. firm na całym świecie. Służy głównie do sprzedaży i długofalowego zarządzania kontaktami z klientami (szansami sprzedaży).
4.8 / 5
4.8/5
System sprzedaży i zarządzania projektami w jednym. Bezpłatny do 2 stanowisk i 1000 kontaktów!
Recenzja CRM

⭐ Alternatywa dla ClickUp lub Notion

⭐ Sprzedaż i zarządzanie projektami w jednym

⭐ Dostosujesz do własnych procesów

🪙 Cennik: od 12€ za stanowisko
✅ Freemium – Bezpłatnie, do 2 stanowisk i 1000 kontaktów!
⭐ Nasza ocena: 4.8/5
🇵🇱 – CRM dostępny w języku polskim

Użytkowanie

5 / 5

Personalizacja

5 / 5

Cena do wartości

4.5 / 5

Możliwości

5 / 5

Zalety Monday CRM
  • Możliwość dostosowania workflow do indywidualnych potrzeb
  • Wygodny w zarządzaniu zadaniami i projektami
  • Gotowe szablony do zarządzania leadami, kontaktami i transakcjami
  • Pulpity analityczne (dashboardy)
  • Zaawansowane funkcje automatyzacji procesów sprzedażowych: przypisywanie zadań, powiadomienia email/SMS
  • Zarządzanie lejkiem sprzedaży
  • Monday cały czas się rozwija
Wady Monday CRM
  • Słaba obsługa w językach innych niż angielski
  • Moduł crm i zarządzania trzeba kupić oddzielnie
  • Brak powiadomień wizualnych na tablicach przy odpowiedziach klientów

Przetestuj Monday CRM samodzielnie przez 30 dni.

Recenzja Monday CRM
Monday sales CRM to jeden z 3 modułów systemu Monday.com. Umożliwia firmom sprawne zarządzanie każdym aspektem procesu sprzedaży. Automatyzuje, upraszcza i zapewnia lepszy wgląd w pełen zestaw działań: od zbierania i kwalifikowania leadów, przez personalizację i automatyzację procesów sprzedażowych, aż po zarządzanie kontaktami i kontami po sprzedaży. Wszystko w jednym miejscu.  Zobacz krótką recenzję w języku angielskim: Platforma wyróżnia się na tle innych oprogramowań CRM elastycznością i możliwością integracji z...