Recenzja Firmao CRM w pigułce
Firmao CRM to polskie oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami (CRM), które jest przeznaczone głównie dla małych i średnich przedsiębiorstw. System umożliwia firmom śledzenie, zarządzanie i rozwijanie relacji z klientami: zarówno obecnymi, jak i potencjalnymi. Oprogramowanie CRM Firmao zapewnia funkcjonalności ERP, wspiera pracę działu handlowego, a także pełni rolę contact center dla stałych klientów firmy.
Oprogramowanie wyróżnia się swoją modułową budową, a tym samym wszechstronnością: integruje zarządzanie relacjami z klientami z fakturowaniem, kierowaniem projektami i obsługą magazynu. Oferuje nie tylko podstawowe funkcje, takie jak karta kontrahenta, produkty, umowy, szanse sprzedaży, ale także opcje grupowania kontaktów oraz przypisywanie im faktur czy dokumentów magazynowych. System CRM Firmao jest intuicyjny i prosty w użyciu, dostosowany do polskiego rynku. To kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, ponieważ łączy funkcje systemów CRM i narzędzi ERP.
Użytkownicy cenią Firmao za automatyzację procesów, dostęp mobilny, wysokiej jakości wsparcie techniczne oraz elastyczność konfiguracji. Wszystkie te aspekty sprawiają, że system można efektywnie stosować w różnych branżach i skalach działalności – korzystając wyłącznie z tych modułów, które są potrzebne w codziennej pracy.
Ceny pakietów Firmao CRM zaczynają się już od 49 zł netto miesięcznie za użytkownika. Można również wypróbować system bezpłatnie w ramach 14-dniowego okresu testowego.
Wyróżniki i najważniejsze funkcje oprogramowania CRM Firmao
| Różne plany dla osób z jednego zespołuMożna zakupić różne plany dla osób z jednego zespołu, co pozwala ograniczyć koszty oraz dostosować narzędzie do specyficznych potrzeb pracowników. |
| 1000+ integracji Firmao i otwarte APIFirmao CRM oferuje aż 1000+ integracji z różnymi aplikacjami i systemami zewnętrznymi (w tym Zapierem i VOIP). Umożliwia to płynne połączenie systemu CRM z innymi narzędziami, eliminując potrzebę ręcznego przenoszenia informacji. |
| Aplikacja mobilnaAplikacja mobilna Firmao umożliwia zarządzanie relacjami z klientami niezależnie od miejsca i czasu, co jest szczególnie ważne dla osób często pracujących poza biurem. Zapewnia pełny dostęp do danych kontrahentów, historii interakcji, zadań i projektów. |
| 10 wersji językowych i wiele walutSystem jest dostępny w 10 wersjach językowych, w tym polskim, angielskim i niemieckim, dzięki czemu z Firmao mogą swobodnie korzystać międzynarodowe zespoły. Obsługuje także wiele walut. |
| Funkcjonalność małego ERPFirmao łączy funkcje systemu CRM z małym narzędziem ERP, co umożliwia zarządzanie różnymi aspektami firmy, takimi jak księgowość, ewidencja środków trwałych, prowadzenie magazynu i zatowarowanie produktów. |
| Opcje czat, Callback i LivechatPozwalają być w ciągłym kontakcie z klientami i szybko reagować na ich zapytania. |
| Wsparcie techniczne – mailowe i telefoniczneW niższych planach Firmao oferuje wsparcie mailowe w wybranych godzinach, a w wyższych abonamentach całodobowe (email) oraz dodatkowo telefoniczne. |
| Automatyzacja procesówFirmao umożliwia automatyzację wielu procesów biznesowych, co przekłada się na oszczędność czasu i zwiększenie efektywności pracy. Użytkownicy cenią sobie możliwość definiowania własnych scenariuszy działania systemu oraz gotową integrację z systemem marketing automation. |
Oprogramowanie Firmao CRM – dla kogo?
Firmao szczególnie polecamy dla małych i średnich firm z szybko rozwijającym się działem sprzedaży, które potrzebują skalowalnego oprogramowania CRM (i nie tylko). Duża liczba integracji z innymi narzędziami, efektywne zarządzanie projektami, relacjami z klientami, fakturowaniem, projektami i magazynem czynią Firmao kompleksowym, zintegrowanym rozwiązaniem do kierowania różnymi aspektami działalności.
Oto przykłady wykorzystania tego systemu CRM przez różne grupy pracowników.
| Firmao CRM dla sprzedażyZarządzanie leadami i kontaktami: pozwala na efektywne zarządzanie kontaktami i potencjalnymi klientami, ułatwiając tworzenie ofert dzięki szablonom dokumentów i automatyzując przypomnienia.Śledzenie celów sprzedażowych: dostęp do lejka sprzedaży oraz raportów sprzedażowych pozwala śledzić efektywność działań handlowych, co ułatwia podejmowanie decyzji opartych na danych. | Firmao CRM dla marketinguSegmentacja klientów i personalizacja kampanii: uumożliwia segmentowanie klientów i tworzenie spersonalizowanych kampanii marketingowych, korzystając z zaawansowanych filtrów do wyszukiwania odpowiednich grup odbiorców.Automatyzacja marketingu: system pozwala na automatyczne wysyłanie spersonalizowanych ofert i informacji do wybranych grup klientów, zwiększając skuteczność kampanii. | Firmao CRM dla obsługi klientaCentralizacja danych klienta: wszystkie informacje o kliencie są dostępne w jednym miejscu, co pozwala na szybsze i bardziej efektywne reagowanie na ich potrzeby.Zarządzanie ofertami i zamówieniami: Firmao oferuje zaawansowane możliwości tworzenia i zarządzania ofertami oraz zamówieniami, w tym generowanie faktur, dokumentów PDF i ich wysyłanie bezpośrednio do klienta. |
Oferta systemu CRM Firmao i cennik
Firmao CRM jest dostępny w 4 planach: Standard, Professional, Enterprise i Supreme, a ceny zaczynają się od 49 zł netto miesięcznie za użytkownika. Jako jeden z niewielu systemów, Firmao oferuje nie tylko miesięczny lub roczny abonament, ale także 3 i 6-miesięczny. Jest to spójne z flagowym założeniem tego CRM, czyli elastycznością w dostosowywaniu go do specyficznych potrzeb danego biznesu.
Tradycyjnie: im wyższy pakiet, tym drożej, ale wraz z ceną rośnie także liczba i zakres dostępnych funkcjonalności – a tych systemowi Firmao zdecydowanie nie brakuje.
Nie jesteś pewny, czy Firmao sprawdzi się w Twojej firmie? To oprogramowanie CRM możesz testować bezpłatnie przez 14 dni. Zacznij teraz:
_____________________________________________
Ranking funkcjonalności Firmao CRM
_____________________________________________
Firmao CRM plusy i minusy
na podstawie opinii użytkowników
System jest chwalony za liczne integracje, doskonały support, wszechstronność, modułowość i wiele wersji językowych, ale krytykowany za nieintuicyjne umiejscowienie niektórych funkcji i ograniczenia w najniższym planie cenowym.
Największe zalety Firmao
- Bogactwo funkcjonalności takich jak fakturowanie, zadania, czas pracy i system magazynowy (połączenie CRM z ERP)
- Otwarte API i liczne integracje z innymi narzędziami (np. Zapier, VOIP, email)
- Dostęp na podstawie ról
- Dobra obsługa klienta i wsparcie techniczne
- Przystępność cenowa dla małych i średnich firm
- Możliwość zakupu różnych planów dla osób z jednego zespołu
- Szerokie możliwości personalizacji i dostosowania
- Praca w chmurze i aplikacja mobilna umożliwiająca pracę w terenie
- Automatyzacja procesów biznesowych
- Scentralizowana baza danych o klientach
Dlaczego firmy uciekają z Firmao
- Uniwersalność jest zarazem wadą
- Brak możliwości mierzenia procesu sprzedaży poza samą konwersją
- Ukryte lub nieintuicyjnie umieszczone niektóre funkcje, przez co może wymagać dodatkowych szkoleń dla pracowników
- Staromodny interfejs
Firmao.pl opinie
Zobacz podsumowanie opinii użytkowników o Firmao CRM, opracowane na podstawie 890 opinii z 3 serwisów: nazwa serwisu, nazwa serwisu, nazwa serwisu.
Oprogramowanie CRM Firmao stosunek ceny do jakości
Na podstawie opinii użytkowników i naszej analizy system dostaje od nas ocenę 4,7/5. Jest zdecydowanie warty polecenia za:
- Modułową budowę
- Elastyczne możliwości konfiguracji niemal każdego aspektu systemu
- Chwalone przez użytkowników, wysokiej jakości i łatwo dostępne wsparcie techniczne
- Integrację z ponad 1000 aplikacji oraz funkcjonalności ERP, co czynią z Firmao CRM kompleksowe narzędzie
- Zaawansowane funkcje automatyzacji procesów
- Doskonałą aplikację mobilną
Firmao CRM stracił u nas punkty za:
- Dość okrojony z funkcji najniższy plan cenowy, który jednak nadal może w zupełności wystarczyć mniejszym firmom
- Nie do końca intuicyjny interfejs, który mógłby zostać dopracowany



