Poradniki

lejek sprzedażowy
Sprzedaż

Lejek sprzedażowy – Rodzaje, etapy i przykłady

Lejek sprzedażowy, znany również jako “sales funnel”, to narzędzie, które pomaga zrozumieć, co potencjalni klienci myślą i robią na każdym etapie procesu zakupowego.  Te cenne informacje pozwalają inwestować w odpowiednie działania sprzedażowe i kanały, aby tworzyć najbardziej trafne komunikaty na

Czytaj więcej »

Wybierasz CRM? – zadaj sobie TE PYTANIA

Wybór systemu CRM to kluczowy element strategii biznesowej każdej firmy. Zrozumienie procesu wyboru CRM (zaczynając od oceny potrzeb biznesowych, poprzez identyfikację wymagań CRM, aż po końcowy wybór) jest niezbędne dla optymalizacji operacji i osiągnięcia wysokiego zwrotu z inwestycji.   Ocena

Czytaj więcej »
NPS
Obsługa klienta

Co to NPS?

Czy zdarzyło Ci się kiedyś dokonywać zakupów lub korzystać z usług i później dostać pytanie, jak bardzo poleciłbyś daną firmę swoim znajomym? Takie pytanie to właśnie net promoter score (NPS). W dzisiejszym wpisie dowiesz się, czym jest NPS i dlaczego jest ważny.

Czytaj więcej »

Gotowy, aby przenieść obsługę klienta na wyższy poziom?

Skontaktuj się już dziś i uzyskaj bezpłatną konsultację.