Capsule to dobre rozwiązanie CRM dla firm zatrudniających do kilkuset pracowników. Z narzędzie korzysta ponad 10 tys. firm na całym świecie. Służy głównie do sprzedaży i długofalowego zarządzania kontaktami z klientami (szansami sprzedaży).

Recenzja
⭐ Łatwa integracja z Gmail oraz Outlook
⭐ Darmowy plan starcza na długo
⭐ Idealny dla zaczynających przygodę z CRM
⭐ Proste zarządzanie danymi klientów
Największe zalety Capsule CRM
Dlaczego firmy uciekają z Capsule CRM
Dlaczego firmy przenosza się na Capsule CRM?
Powody, dla których firmy uciekają z Capsule CRM
Capsule to dobre rozwiązanie CRM dla firm zatrudniających do kilkuset pracowników. Z narzędzie korzysta ponad 10 tys. firm na całym świecie. Służy głównie do sprzedaży i długofalowego zarządzania kontaktami z klientami (szansami sprzedaży).
Nie wiesz czy robisz to dobrze? Masz pytania? Porozmawiaj z ekspertem w ramach bezpłatnej konsultacji.
Zmagasz się z wyborem CRM? Skróć drogę do sukcesu dzięki naszemu Rankingowi CRM. Dowiedz się, które systemy naprawdę warto rozważyć, aby zmaksymalizować wzrost Twojej firmy.
Oprogramowanie CRM (czyli Customer Relationship Management) – to oprogramowanie do zarządzania interakcjami z obecnymi lub potencjalnymi klientami. Głównym celem programów CRM jest optymalizacja procesów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Dzięki centralnej bazie danych zawierającej informacje o klientach, CRM umożliwia skuteczne śledzenie i zarządzanie relacjami z klientami.
CRM może być używany przez firmy o różnej wielkości, aby usprawnić zarządzanie klientami. Poprawne wdrożenie tego rozwiązania może przynieść znaczące wzrosty obrotów i zwiększyć poziom zadowolenia klientów.
Chcesz porozmawiać z konsultatem ds. wdrażania CRM? Napisz do nas!