Recenzja

Oprogramowanie CRM – Keap
opinie i recenzja

4,8 / 5
5/5
Uczciwa recenzja i testy oprogramowania Keap CRM. Zbadaliśmy stosunek ceny do wartości, funkcjonalność, ofertę, łatwość użytkowania, dopasowanie CRM dla handlowców, marketingu i obsługi, a także kwestie związane z bezpieczeństwem, wsparcie techniczne oraz opinie użytkowników.
Poznaj wady i zaledy Keap! Przyjrzyjmy się bliżej, dlaczego warto (lub nie) wybrać to oprogramowanie.
Keap CRM
Przetestuj Keap przez 14 dni, bez zobowiązań!

Marketing & email automation

Wsparcie sklepów e-commerce

Segmentacja i pielęgnacja leadów

    • Twórz proces sprzedażowe metodą drag-and-drop

    • Automatyzuje wysyłkę mailingu i wiadomości sms

    • Marketing automation i możliwości e-commerce w jednym

    • Dostępna aplikacja mobilna

Największe zalety Keap

    • Twórz proces sprzedażowe metodą drag-and-drop

    • Automatyzuje wysyłkę mailingu i wiadomości sms

    • Marketing automation i możliwości e-commerce w jednym

    • Dostępna aplikacja mobilna

Dlaczego firmy uciekają z Keap

    • Brak narzędzi do zarządzania obsługą klienta

    • Może wymagać integracji do aplikacji zewnętrznych

    • Cena może być zbyt wysoka dla niektórych firm

Dlaczego firmy przenosza się na Keap?

    • Twórz proces sprzedażowe metodą drag-and-drop

    • Automatyzuje wysyłkę mailingu i wiadomości sms

    • Marketing automation i możliwości e-commerce w jednym

    • Dostępna aplikacja mobilna

Powody, dla których firmy uciekają z Keap

    • Brak narzędzi do zarządzania obsługą klienta

    • Może wymagać integracji do aplikacji zewnętrznych

    • Cena może być zbyt wysoka dla niektórych firm

🪙 Cennik: od 159$ miesięcznie, 2-3 użytkowników w cenie
💸 Okres próbny – 14 dniowy okres testowy
🎖️ Nasza ocena – 4.6/5

Keap CRM to kompleksowa platforma do zarządzania relacjami z klientami (CRM) przeznaczona dla małych/średnich firm. Oto kluczowe informacje o Keap CRM:

Kluczowe funkcje:

  • Zarządzanie kontaktami i segmentacja
  • Śledzenie procesów sprzedażowych i transakcji
  • Automatyzacja marketingu do kampanii e-mailowych i pielęgnacji leadów
  • Narzędzia e-commerce, takie jak fakturowanie, przetwarzanie płatności i koszyki zakupowe
  • Planowanie spotkań i przypomnienia
  • Analityka i raportowanie trendów marketingowych, sprzedażowych i przychodowych

Keap CRM ma na celu dostarczenie małym i średnim firmom kompleksowego rozwiązania do zarządzania relacjami z klientami, automatyzacji procesów sprzedaży i marketingu.

Przetestuj oprogramowanie Keap CRM, bezpłatnie!

Przetestuj oprogramowanie Keap CRM przez 14 dni, bezpłatnie!

Przetestuj Keap przez 14 dni, bez zobowiązań!

Przetestuj oprogramowanie Firmao CRM, bez zobowiązań!

Chcesz przetestować oprogramowanie Firmao CRM?
Zrób to bezpłatnie:

Zobacz inne recenzje

4.9 / 5
4.9/5
4.7 / 5
4.7/5
4.8 / 5
4.8/5
4.8 / 5
4.8/5
4.5 / 5
4.5/5

Wdrażasz CRM w swojej firmie?

Nie wiesz czy robisz to dobrze? Masz pytania? Porozmawiaj z ekspertem w ramach bezpłatnej konsultacji.

Wybierz najlepszy CRM w 2025

Zobacz nasz ranking!

Zmagasz się z wyborem CRM? Skróć drogę do sukcesu dzięki naszemu Rankingowi CRM. Dowiedz się, które systemy naprawdę warto rozważyć, aby zmaksymalizować wzrost Twojej firmy.

jak wybrać system crm

Najczęściej zadawane pytania

Oprogramowanie CRM (czyli Customer Relationship Management) – to oprogramowanie do zarządzania interakcjami z obecnymi lub potencjalnymi klientami. Głównym celem programów CRM jest optymalizacja procesów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Dzięki centralnej bazie danych zawierającej informacje o klientach, CRM umożliwia skuteczne śledzenie i zarządzanie relacjami z klientami. 

CRM może być używany przez firmy o różnej wielkości, aby usprawnić zarządzanie klientami. Poprawne wdrożenie tego rozwiązania może przynieść znaczące wzrosty obrotów i zwiększyć poziom zadowolenia klientów.

Udostępnij tą recenzję w swojej firmie: